Časté dotazy

Máte zboží, které je skladem, opravdu na prodejně?

Ano, nemáme žádný externí sklad. Dostupnost se aktualizuje průběžně.

Za jak dlouho dostanu objednané zboží?

Pokud je zboží skladem, expedujeme do druhého dne. Přepravci (PPL, DPD a Česká pošta) doručují následující den po převzetí, Zásilkovna pak většinou do dvou dnů.
Vše záleží na vytíženosti dopravců. 

Zásilku si můžete také vyzvednou osobně na naší prodejně v Praze. KONTAKT

Může zaplacenou objednávku vyzvednout i jiná osoba?

Ano, ale je dobré, pokud nás na to upozorníte předem, např. to napíšete do poznámky v objednávce.

Mohu si zboží, které je skladem, vyzvednout ihned po objednání?

Prosím, vždy vyčkejte na výzvu e-mailem a SMS, zboží musíme nejdříve připravit. Obvykle to ale trvá velmi krátkou dobu.

Co mám dělat, pokud mi úspěšně neproběhne platba kartou (online)?

Prosím, vyčkejte na náš e-mail, pomocí kterého se dá pokus zopakovat.

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

Nemusíte, nakoupit lze i bez registrace.

Objednávku nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit rezervaci objednávky?

Ano, rezervaci lze prodloužit na tel.: 800 909 999 nebo e-mailem: info@chn.cz

Mohu vrátit zakoupené zboží?

Ano, při objednávkách přes e-shop na to máte do 14 dnů ze zákona právo. Zboží však musí být nepoškozené, nepoužívané a v původním obalu. Formulář pro vrácení zboží naleznete zde.

Jak mám postupovat při reklamaci?

Prosím, postupujte podle pokynů, které naleznete zde.


Dotazy ke zboží na našem e-shopu

 

Potřebuji jednotlivou strunu, která není skladem, rozeberete mi sadu, která je skladem?

Ano, ve většině případů není problém sadu rozebrat a urychlit tím odbavení objednávky.

Prodáváte struny na malé housle, violy a cella?

Ano, máme poměrně širokou nabídku v kategoriích „malé menzury“.

Mohu si sám vyměnit kobylku, kolíček nebo žíně na smyčcovém nástroji?

Bohužel ne, prodávané postrojení je polotovarem a je třeba požádat Vašeho houslaře.

Prodáváte plátky na klarinety / saxofony i jednotlivě?

V našem e-shopu to bohužel možné není, ale v naší prodejně vám je rádi prodáme. (Platí pouze pro značku Vandoren).

Jsou Vámi prodávané japonské pily originály?

Ano, jedná se o pravé pily dovezené z Japonska.


Informace a dotazy k prodejně na Praze 1

 

Kde najdu vaši prodejnu?

Zastavit se můžete na adrese: České hudební nástroje, Karoliny Světlé 1016/9, Praha 1 – Staré Město

Otevírací doba je pondělí - pátek: 9.00 - 17.00 hodin (bez polední pauzy)

Dá se u Vás před prodejnou zaparkovat?

Vlastní vyhrazené místo nemáme, ale můžete využít smíšenou zónu v Divadelní ulici, či parking Národního divadla.
Pro krátké zastavení lze nechat auto před prodejnou „na blikačky“, policisté to tolerují.

Provádíte výkup použitých hudebních nástrojů?

Výkup neprovádíme, pouze komisní prodej. V případě zájmu nás kontaktujte.

Provádíte opravy / servis hudebních nástrojů?

Neprovádíme, ale můžeme vám případně doporučit některého z našich osvědčených opravářů.

Mohu si u vás vyzkoušet podbradek či ramenní opěrku na housle / violu?

Ano, máme velký výběr a rádi vám poradíme přímo na prodejně nebo se ozvěte a domluvíme se po telefonu.

Mohu si u vás vyzkoušet hubici na klarinet / saxofon?

Za dodržení základních hygienických podmínek je to možné.